Breaking News
Loading...
Wednesday, February 10, 2016

Info Post
Lebih kurang pada jam 11.20 pagi tadi, saya mendapati seorang kakitangan Avillion Hotel Group telah mengintai saya yang sedang mandi. Kami menginap di Water Chalet, bilik 329. 

Kami sudah membuat aduan dan pihak hotel memindahkan kami ke bilik yang lain. 

Saya meminta untuk berjumpa dengan pengurus besar, malangnya hajat tidak kesampaian. Sebaliknya pihak hotel menghantar pengurus junior yang sedang bertugas pada waktu itu untuk berjumpa dengan saya. 

Tindakan pihak hotel ini jelas sekali menunjukkan mereka tidak mengambil serius dalam soal keselamatan pelanggan dan tidak bertindak tegas terhadap kakitangan mereka yang melakukan perbuatan yang menjijikan itu. 

Memandangkan ketika kejadian, ada pengawal keselamatan berhampiran bilik kami, saya telah meminta Standard Prosedur kerja pengawal keselamatan, apa langkah mereka menangani masalah tersebut dan juga saya ingin mengetahui apa tindakan yang akan diambil terhadap kakitangan berkenaan. 

0 comments:

Post a Comment