Breaking News
Loading...
Saturday, February 6, 2016

Info Post
Virus Adeno Punca Rayyan Pergi-Siti Naqiah Fahmi |Seorang ibu berkongsi satu coretan kisah hidup yang cukup menyedihkan dimana ibu yang bernama siti naqiah fahmi dan suaminya telah kehilangan anak tercinta yang masih berumur beberapa hari setelah dilahirkan akibat dari dijangkiti virus adeno ( virus selsema pembunuh) yang berjangkit dari pada orang yang datang melawatnya ketika berpantang.
Virus Adeno punca Rayyan pergi.
Coretan kisahku dan suami
23 Nov 2015 (Isnin)
“shah ar rayyan” inilah nama anak kami.. bayi yg comel seberat 2.65kg hasil perkongsian hidup aku dan suamiku.. x dapat aku bayangkan betapa gembira nya hatiku di saat melihat kehadiran bayi sulung ini di dalam diriku selama sembilan bulan.Mana taknya stiap kali scan, muka die sentiasa berpaling atau tutup muka.Betul la orang cakap kalo tengok muka baby,hilang sakit beranak.
Camtula perasaan aku ,rasa teruja melihat rayyan di sisiku.Bermulalah sesi berpantang di rumah mak ayahku di seremban.Mak dan ayah antara orang yg paling hepi melihat cucu mereka.Stiap kali mak balik keja,ade je barang dibelikan utk rayyan.Rayyan jarang menangis,stiap kali nak susu die akan memuncungkan mulutnya. Tidoku pun cukup sebab die jarang meragam.Baik anak mama.

0 comments:

Post a Comment